Úvodní stránka » Novinky » Zaměstnanec na pozici v administrativě

Do našeho kolektivu hledáme kolegyni / kolegu na pozici:   ADMINISTRATIVA

Náplň práce:

  • fakturace, formální a věcná kontrola daňových dokladů
  • administrativní práce (objednávky apod.)
  • hospodářsko-správní činnosti (aktivace energií, spotřeba PHM, vedení různých operativních evidencí apod.)
  • spisová služba
  • registr smluv
  • sekretářské práce

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost práce na PC (Word, Excell, Power Point, Internet)
  • znalost fakturace
  • řidičský průkaz sk. B
  • samostatnost, flexibilita, komunikativnost
  • bezúhonnost
  • praxe vítána

Nabízíme:

  • dobré pracovní zázemí ve stabilní společnosti
  • nadstandardní zaměstnanecké výhody
  • místo výkonu práce: Kadaň
  • úvazek: plný
  • nástup: ihned
  • nástupní mzda 24 000 Kč (20 000 Kč + 20% prémie)

Váš profesní životopis a motivační dopis zasílejte na m.seifertova@ktkadan.cz, nebo odevzdejte osobně v sídle společnosti (kancelář Ing. Seifertová) nejpozději do 28. 2. 2021.

                                                                                                                                                                                                                                                  Dušan Kučera, jednatel TH Kadaň, s. r. o.

 


Dispečink

tel.           +420 474 316444
mobil       +420 777 226902

Nonstop provoz 24 hodin

Kontakt

Tepelné hospodářství Kadaň, s.r.o.
Chomutovská 1254, 432 01 Kadaň
+420474316444
+420777226902

Provozní doba

Pondělí až pátek

7.00 hodin - 15.00 hodin